Contact
Heb je een vraag over onze modellen of over jouw Yadea scooter? Wij helpen je graag verder. Misschien staat je vraag wel tussen onze veelgestelde vragen. Zo niet, stel je vraag dan via ons contactformulier.
Veelgestelde vragen
Problemen en/of schade zijn altijd vervelend! Op afstand of via foto's of filmpjes kunnen wij lastig bepalen wat er precies mankeert. Daarom adviseren wij om altijd eerst contact op te nemen met jouw Yadea dealer. De dealer kan uitzoeken wat het probleem is en dit voor jou oplossen.
Heb je voor private lease gekozen, dan neem je bij problemen of bij schade aan de scooter contact op met de dealer. Hij kan de benodigde reparatie in overleg met ons uitvoeren. Let op: er is een eigen risico verbonden. Dit staat in de Algemene Voorwaarden.
Bekijk de garantievoorwaarden Yadea.
We werken met een betrouwbaar, erkend dealernetwerk en vertrouwen voor het beoordelen van de garantie op onze dealers. Dus als de dealer zegt dat dit buiten de garantie valt dan kunnen wij hierin niets betekenen.
Je kan bij 'direct betalen' kiezen uit de volgende betaalmogelijkheden:
Je kan in de Nederlandse website op verschillende manieren betalen:
- iDEAL
- Visa (creditcard)
- MasterCard (creditcard)
- in3 (betalen in drie termijnen)
De levertijd van jouw Yadea is afhankelijk van de beschikbaarheid en de gekozen leveroptie.
- Bij direct betalen proberen we de scooter binnen 5 werkdagen te leveren.
De kosten voor het laten bezorgen van de modellen bedraagt €100,-.
De Yadea app is momenteel nog in Bèta fase en nog niet te gebruiken in Nederland. Het is momenteel helaas niet bekend of en wanneer de app beschikbaar zal zijn.
We proberen zo snel mogelijk bij je terug te komen. Let op: Tijdens de zomerperiode kan het langer duren voordat je een reactie van ons ontvangt. Bedankt voor je begrip.